Критерії оцінювання


ОРГАНІЗАЦІЯ І ЗДІЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ
ЗА УСПІШНІСТЮ ТА ЯКІСТЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТА

При вивченні навчальної дисципліни "Методика викладання основ інформаційних технологій" здійснюються наступні види і форми контролю за успішністю і якістю знань студента:

4.1. Види контролю
·                   поточний контроль під час роботи у форматі змістових модулів;
·                   модульний контроль після завершення змістового модуля;
·                   підсумковий контроль для отримання студентом заліку;
·                   захист індивідуального проекту;
·                   підсумковий контроль (залік) за семестр.

4.2. Форми контролю
1. Усне опитування.
2. Тестування.
3. Письмова поточна контрольна робота під час роботи із змістовим модулем.
4. Індивідуальна робота над проектом.
5. Підсумкова письмова контрольна робота після завершення роботи над змістовим модулем.
6. Підсумкова письмова контрольна робота після завершення роботи над усіма модулями для отримання залікового кредиту.
7. Підсумкова письмова контрольна робота за семестр.
8. Підсумкова письмова контрольна робота після завершення вивчення навчальної дисципліни.
9. Залік.

КРИТЕРІЇ ТА НОРМИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ
МЕТОДИ ОЦІНЮВАННЯ

поточний контроль, оцінка за самостійну та індивідуальну роботу,
підсумковий тестовий контроль

Контроль успішності та якості знань студента здійснюється з використанням методів і засобів, що визначені у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського (ВДПУ). Академічні успіхи студента оцінюються за шкалою університету в балах, за шкалою ECTS та за традиційною національною шкалою (таблиця 1).

Таблиця 1

Критеріями вищезазначених оцінок орієнтовано можуть бути такі:

90-100 балів, А, відмінно. Студент повністю засвоїв навчальний матеріал, виконав всі змістові та кредитні модулі, отримав усі залікові кредити та відповідні бали за поточний і підсумковий контроль, активно займається науковою роботою.
82-89 балів, В, добре. Студент в основному засвоїв навчальний матеріал. Не в повному обсязі висвітлив питання при написанні підсумкової контрольної роботи, систематично займався науковою роботою.
75-81 бал, С, добре. Незначну частину навчального матеріалу не засвоїв на рівні програмних вимог, не систематично займався науково-дослідною роботою.
67-74 бали, D, задовільно. Студент допустив ряд фактичних помилок при написанні письмових поточних і підсумкових контрольних робіт, не брав участі у науковій роботі.
60-66 балів, Е, задовільно. Студент недостатньо засвоїв більше половини навчального матеріалу. На низькому рівні виконав поточні та підсумкові письмові контрольні роботи, у результаті чого йому не зараховані окремі змістові і кредитні модулі, не займався науковою роботою.
35-59 балів, F, незадовільно. Студент не засвоїв навчального матеріалу, не справився з підсумковими контрольними роботами, не завершив виконання індивідуальної роботи.
1-34 балів, X, незадовільно. Студент не засвоїв навчального матеріалу, отримав лише окремі поточні бали, не завершив виконання індивідуальної роботи.
За підсумками навчання за один семестр студент може отримати не більше 100 балів. Сюди входять бали, отримані за всі види навчальної діяльності студента: лекційні, семінарські, практичні і лабораторні заняття, курсові роботи і проекти, реферати, педагогічну і навчальні практики, індивідуальну і самостійну роботу, науково-дослідну роботу, всі види контролю.
Сума балів, які студент може отримати за один семестр з навчальної дисципліни, складається з балів, нарахованих йому за засвоєння змістових і кредитних модулів, отримані кредити, індивідуальну і самостійну роботу та всі види контролю.

Складання заліку
Оцінювання знань, умінь і навичок студента при складанні заліку відбувається за шкалою Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, за шкалою ECTS та за національною шкалою (таблиця 2).


Оцінювання знань, умінь і навичок при складанні заліку може відбуватися у такій послідовності:

1. Якщо студент протягом семестру отримав від 60 до 100 балів, то за шкалою ECTS йому виставляється одна з оцінок А, В, С, D, Е і за національною шкалою оцінка "зараховано".
2. Якщо студент протягом семестру отримав від 1 до 60 балів, то за шкалою ECTS йому виставляється оцінка F або X і за національною шкалою оцінка "не зараховано". Після додаткової роботи над навчальним матеріалом він зобов'язаний складати залік.
3. Якщо студент протягом семестру отримав від 60 до 80 балів, то для підвищення рейтингового балу він має право складати залік.
При складанні заліку студенту за рішенням кафедри нараховується від 20 до 30 балів. Всі питання про оцінювання знань, умінь і навичок студента в межах вищевикладених вимог вирішує кафедра.
Якщо студент під час поточного контролю набрав 71 і більше балів і при складанні екзамену і заліку 30 балів, то загальна сума балів буде складати 101 і більше балів. Відповідно до пункту 4.2. Тимчасового Положення про кредитно-модульну систему організації навчального процесу Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського їх потрібно привести до 100 балів.


Немає коментарів:

Дописати коментар